?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry



I wish it was sunnier so I could get a better shot.

I am so so soooooooooo excited to be going back to New Orleans tomorrow!!! I keep getting so excited I could explode. haha

Tonight is our tasting at the Los Verdes Golf Course too, and if the food is good we are actually going to pick it. We'd actually have a DATE finally! Oh please let the food not be horrible, please!?

Comments

( 4 elongations — Care to elongate? )
justbeast
Oct. 19th, 2011 06:50 pm (UTC)
Wow. That pic is EPIC amounts of fabulous.
coffeebean
Oct. 20th, 2011 06:53 pm (UTC)
Aww thanks!
iamsolost
Oct. 21st, 2011 10:51 pm (UTC)
You don't need to get a manicure for your wedding. You can do your own nails and they'll look amazing!
coffeebean
Oct. 22nd, 2011 03:07 am (UTC)
Yep I'm gonna do a French manicure w a white lace design!

Oh we wanna get married here so bad! haha!
( 4 elongations — Care to elongate? )

Latest Month

June 2015
S M T W T F S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
Powered by LiveJournal.com
Designed by Meg Stinett